Σελίδες

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Urgent


13 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Καλό μήνα και γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι Γιάννη φίλε μου..εξαιρετικο το κομάτι που μας εβαλες..δεν το θυμόμουνα,δεν ξέρω αν το έχω ακούσει πάντως ήταν πολύ δυνατή επιλογή!!καλό σου απογευματάκι.

nikosmous είπε...

Φοβερό το κομμάτι.Είμαι λίγο μεγάλος και γι΄ αυτό το θυμάμαι!αχαχα!Ήταν απ΄ τα αγαπημένα μου.
Καλό και χαρούμενο φθινόπωρο να περάσεις!

Το πρόβλημα για να σε παρακολουθώ στη λίστα μου ακόμα δεν αποκαταστάθηκε!:-(

CTAVPAETOC είπε...

Τουλάχιστον η ανακατεύθυνση από το παλιό μου μπλογκ σε τούτο δουλεύει τώρα; Γιατί στις ρυθμίσεις μου το έχω φτιάξει.

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα Γιάννη μου..σ'ευχαριστώ για τα σχόλιά σου στο χώρο μου,όπως πάντα γλυκά..μπήκαμε για τα καλά στην καθημερινότητα,με γρήγορους ρυθμούς..περιμένω ειδοποίηση για νέα σου ανάρτηση..καλό σου απογευματάκι.

Kate'sCakeBox είπε...

Γιάννη μου καλησπέρα..σου στέλνω κάτι επείγον..ο Παύλος στο ιστολόγιό του είχε και έχει ανάρτηση όπου ζητουν επειγόντως αίμα,σκέφτηκα να αρχίσουμε μια κινητοποίηση μεταξύ μας οι φίλοι και μέσα απο τα ιστολόγιά μας να συνεργαζόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις,το έκανα και εγώ ανάρτηση και ο Νικόλας απο το ιστολόγιο ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ,,Αν είσαι σύμφωνος ελα μαζί μας..βάλε κι εσύ την ανάρτηση..κανε copy απο του Παύλου χωρίς τα σχόλια φυσικά..Εαν θες φυσικά..ενημερωσέ με όταν μπορείς..

Kate'sCakeBox είπε...

Εληξε αυτό που σου έγραψα χθες..τέλος καλό όλα καλά!!καλό απογευματάκι!

nikosmous είπε...

Δε δουλεύει τίποτα Γιάννη μου.Πήγα να το ξαναβάλω και δε μπαίνει με τίποτα.Στο παλιό σου ιστολόγιο καταλήγει, που μου βγάζει ότι καταργήθηκε.Μη σε κουράζω κι εσένα άλλο... θα σε παρακολουθώ πάντως με τις μηχανές αναζήτησης.
Καλό σου απόγευμα... και μας έλειψες!:-)

CTAVPAETOC είπε...

Kate με συγχωρείς πολύ είχα ένα μικρό πρόβλημα με το ίντερνετ αυτές τις μέρες. Μόλις τώρα ήρθα και είδα τα μηνύματά σας. Αφού λύθηκε το πρόβλημα με το αίμα, δόξα τω Θεώ. Πάντως στο μέλλον αν προκύψει κάτι ανάλογο, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω. Τώρα πάω να δω και στο μπλογκ σου το καινούριο σου ποίημα!! :) καλό μεσημεράκι από δω!

CTAVPAETOC είπε...

Νίκο μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τώρα για το άλλο που λες δεν ξέρω τι άλλο να κάνω κι εγώ... Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα ότι θα προκύψει αυτό, όταν άλλαξα το όνομα του παλιού μπλογκ. Αν το ήξερα θα το είχα σβήσει και θα είχα φτιάξει καινούριο από την αρχή...

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα Γιάννη μου...(αργά βέβαια για καλησπέρα)-έλειπα τοΣ/Κ και διάβασα πρίν το σχόλιό σου στο χώρο μου-..όχι απλά με συγκίνησες όπως πάντα αλλά και έκανες μιά υπέροχη ανάλυση με το λευκό περιστέρι που φέρνει την ελπίδα..όλοι βιώνουμε σε κάποια στιγμή μια δυσκολία που μας πνίγει και μας κάνει ευάλωτους.στο χέρι μας είναι να μη σκύψουμε και να προχωρήσουμε μπροστά..εύχομαι να βρείς το άλλο σου μισό που να ταιριάξεις και να ζήσεις μιά ευτυχισμένη ζωή..εγώ ήμουνα απο τους τυχερούς και δεν δυσκολεύτηκα..σπανίζει σήμερα...οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πολύ δύσκολες..και στην αγάπη και στη φιλία..θα περιμένω με πολλή χαρά ειδοποίησή σου για ανάρτηση..κατάλαβα ότι τρέχεις..και ποιός δεν τρέχει σήμερα...κουράγιο εύχομαι ..σέχω για δυνατό και μαχητή..Υ.Γ.ο Παύλος σου είχε στο δικό του ιστολόγιο την τελευταία σου ανάρτηση..μας διαφημίζει το φιλαράκι μας..πήγαινε κι απο εκεί να την δεις..καλό σου βραδάκι και θα τα πούμε πολύ σύντομα..Σ'ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..νάσαι καλά πάντα..

CTAVPAETOC είπε...

Σ' ευχαριστώ κι εγώ πολύ Kate. Ναι, όντως τρέχω αυτές τις μέρες και θα τρέχω κι όλη αυτήν τη βδομάδα, αλλά κάποια στιγμή θα βρω χρόνο να γράψω κάτι καινούριο κι εδώ! Σε χαιρετώ φιλικά, καλημέρα και καλή εβδομάδα! να σαι καλά!

nikosmous είπε...

Φίλε μου Γιάννη τα τρεχάματα δεν τελειώνουν ποτέ.Χαίρομαι όμως που είσαι καλά και περιμένω με αγωνία την επόμενη δημοσίευσή σου.
Για το τόσο ενδιαφέρον κι αναλυτικό ιστολόγιό σου πέρασε απ΄ το δικό μου να παραλάβεις-εάν θέλεις-ένα βραβείο αναγνώρισης και γνωριμίας, δοσμένο μέσα απ΄ την ψυχή μου από μένα.
Να ΄σαι καλά φίλε μου όπου κι αν βρίσκεσαι!:-)

CTAVPAETOC είπε...

Αα Νίκο μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Το είδα το βραβείο στο μπλογκ σου και θα το βάλω κι εγώ εδώ σε λιγάκι!! Σ' ευχαριστώ πολύ καλό απόγεμα!